Brutalt tråkig läsning

Namn: Mitt fullständiga namn är Vera Sara Lynn Carlund Hickman

Ålder: 18

Längd: uppskattningsvis 163

Skostorlek: 37

Född: Tallkrogen

Bor:  Tallkrogen

Gör just nu: Tittar på tv, hittat gamla bilder att minnas tillbaka till, är rädd för obehagliga ljud och väntar på Johanna.

Vad är du rädd för: För väldigt mycket. Hittar nya rädslor varje dag. Det är konstigt, vet inte varför. Men jag är fruktansvärt rädd för Cancer och för döden. Men mest rädd av allt är jag inför tanken att förlora någon igen.

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Vad som än händer kan jag förlita mig på min glädje, mitt hopp och att jag faktiskt är ganska öppensinnad. Förhoppningsvis stämmer detta och är inte enbart min egen uppfattning.

Det roligaste jobbet du haft: Det jobbet jag har nu. Så himla himla himla fantastisk roligt och givande.

När grät du senast: Det är något jag ör riktigt bra på och har alltid varit. Så skulle nog säga att det var igår?

När skrattade du senast: Idag på jobbet skrattade jag riktigt mycket. Fina fina människor

Vad var du rädd för när du var liten: Vad var jag inte rädd för när jag var liten? Frutansvärt rädd för spindlar och att mina föräldrar skulle separera

Vad ville du, som liten, bli när du blev stor: Delfinskötare,balettdansös,brandman, amulansförare, proffsryttare osv osv....

Värsta smärtan du råkat ut för: Inte varit med om särskilt farliga skador som tur är, men när jag hade hjärnskakning eller en gån när jag var liten och skrapade upp hela foten.

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Min familj och mina vänner gör mig riktigt glad.

Något som gjort dig riktigt förbannad: Oj massor. Elaka människor. Mobbing i alla dess former. Människor som sätter sig högre upp än andra.

Vilket är ditt favoritplagg: Mina svarta jeans, eller en magtröja med New York tryck på. Överanvänder båda två.

Sämsta egenskap: Rastlös, ibland väldigt lättstött och brutalt dålig på att ta tag i saker när det gäller konflikter.

Ord du använder för mycket: Sjukt och fett är ord jag överkonsumerat ett bra tag. Men har även svinigt och osv stigit i ranking alltså. TÖNT

Vem litar du mest på i hela världen: Hej pyttepanna jag älskar dig

Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 tror jag. vi får väl se hur det blir med den saken. HAr dock alltid sett mig själv med två barn i framtiden

Vem ser du upp till: Det finns många starka människor i min omgivning som jag ser upp till av flera olika anledningar. Bland annat E och M. Wow säger jag bara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0