Väntar på att Aminda ska duscha klart...

Lovar du att vara ärlig? är alltid ärlig jao
Du heter? Sara Hickman Carlund
Beronde av? Kärlek? hehe
Vad behöver du mest just nu? Lite lycka
Vad tror folk om dig? Det vet väl inte jag?
Vad får du oftast komplimanger för? väldigt olika. Men ofta för mina ögon.
Hur imponerar man på dig? MAn skryter så mycket man kan om sina bästa egenskaper. Faller pladask
Brukar du skratta för dig själv? hahaha ja, hela tiden
Var bor du? El stockholmo
Trivs du där? Si Si
Vad har du för mobil? En experi ray
Hur svarar du i mobilen? olika beroende på vem som ringer.
Vem ringde dig senast? Mammsi
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Johanna
Antal timmar sömn i natt? 11 timmar jao!
Sov du ensam? ja
Brukar du komma i tid? jag brukade komma i tid. NU har dte blivit lite sisådär med det.
När mår du bra? jag mår bra!
När blev du fotad senast? någon dag sen?
Hur känner du dig nu? Jag är peppaaaad! Taggar inför ikväll
Vanligaste färg på dina kläder? Svart och vitt och allt däremellan. Hehe nej emn svart coh vitt förekommer ofta. OCH marinblått <3
Vem saknar du? Mina hjärtan <3
Favoritdryck på morgonen? Te
När brukar du oftast gå och lägga dig? Försöker löägga mig tidigt.
Är du blyg? Beror på vilket sammanhang
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? vill säga ja, men tror inte det faktiskt
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? Ligga?
Är du nöjd med ditt liv? ja det är jag!
Vad är det värsta du vet? Lögner, döden,
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? väääldigt olika
Har du bra vänner och äkta vänskap? väldigt fina vänner!
Vad är det finaste du fått? Fått? Kärlek! Kanske inte är något man får?
Vem ringer du när du är arg/ledsen: beror på
Har du strumpor på dig nu? sockor
Är det okej att gråta? jja
När grät du senast? Igår kanske? gråter väldigt ofta nu för tiden
Bär du glasögon eller linser? nej
Vill du gifta dig? det tror jag
Ha barn? jag tror det
Är du bra på att laga mat? haha nej tyvärr inte...
Är du flygrädd? har blivit värre med åren. Men det är under kontroll
Tror du på ett liv efter döden? Skulle gärn göra det. Skulle kännas tryggt
Bor dina föräldrar tillsammans? ja
Vilken ögonfärg har du? blå
Röker du? ovärt som fan
Vad är det viktigaste i livet? Kärlek

JAG HAR:

Digitalkamera? ja
Systemkamera? nej
Telefon på rummet? neej
Egen dator? si si
Könssjukdom? nej nej
Bra vänner? väldens finaste

SENAST SOM:
Sov i din säng?
jag
Såg dig gråta? minns ej.
Fick dig att gråta? lite privat va
Du delade en dricka med? haha vet inte
Du gick på bio med? mathilda kanske?
Skällde på dig? mamma I guess
Sa någonting till dig och vad var det? jag pratade med johanna men minns inte riktigt vad hon sa

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit?
Ja.
Kramat någon? Ja.
Pussat någon? nej.
Köpt någonting? ja
Sjungit? hehe sjunger hela tiden. Uppskattas inte av alla
Saknat någon? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0