Väntan

Sitter och chillar framför datorn medan jag väntar på att föräldrarna till pojken jag är barnvakt åt ska komma hem. Lillpojken ligger och susser. Mysi. Själv sitter jag och filosoferar. Tänk att jag fyller 18 imorgon, att det faktiskt händer mig också. Så kan det gå. Men inte kommer jag bli grå och tråkig för det. Hoppas jag. Taggar inför utgång ikväll med mina fina tjejer.

Just nu skulle jag vilja skicka en kram till alla er där ute som känner er ensama, ledsan eller på dåligt humör. det finns någon som bryr sig om er, det lovar jag. Det gäller bara att lägga märke till det. Kram på er ♥

Kommentarer
Postat av: dinbästastebästastevän

Grattis grattis grattis fina sara!

Nu ska du firas och jag hoppas bara

Att ingen blir buren på bår

Så du får ha kvar ditt vackra hår

Du fyller ju trots allt 18 år

Och kommer förmodligen minnas denna kväll

Lika episk som när vi var på tivoli och åkte karusell

Bara för att du är myndig nog att råka hamna I en cell

Skulle det inte hur som helst aldrig hända dig

Men du ska dock veta att för mig

Betyder du kanske mer än vad du anar

Så jag vill ge dig mycket kärlek och många kramar!! <3

2011-11-24 @ 15:58:42
URL: http://sofarsogreat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0