6 dagar kvar

Tjenare tjenare! Är väl medveten om att jag inte skriver särskilt ofta eller intrassanta inlägg här. Men det är min blogg och jag bestämmer.

Idag har jag lagat middag till familjen. Det blev en lasagne och det uppskattades tydligen. Niceprice. Taggar inför km-finalen imorgon. Känner hur nervositeten kommer krypande, men det ska bli riktigt kul! Hoppas att lille Presto sköter sig och jag gör mitt bästa.

Nu sitter jag i alal fall och väntar på att Johanna ska komm ahem från sin träning. Har suttit och letat efter en jacka hur länge som helst och nu har jag äntligen hittat en från Zara. Pappa tyckte att vi skule beställa hem den imorgon så det gör vi nog. Wiho. För att fördriva tiden tänkte jag fylla i en sån där lista haha. Kommer nog i något annat inlägg.

Minns du? ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, älska kvällen! Fast jäklar, va kallt det var ;) <3

2011-11-19 @ 22:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0