hahaha

Vad heter du?

Sara Hickman (Carlund)

Vart bor du?
In thaa hoood. Villa i Tallkorgen

När är du född?

24 november 1993

Beskriv din stil med 3 ord?
Hahaha nej.
Vad innebär mode för dig?
Mode? Jag förknippar ordet mode med att man ha en egen och personlig stil.
Vilka är dina favoritaffärer, butiker?
hahaha H&M, BikBok och JC är nice
Shoppar du second hand?
Det händer inte så ofta, men jag tycker om det. Fyndade massor på 2hand i Ukraina. Ska föröska börja köpa mer 2hand.
Vilken är din favoritdesigner?
Haha är ine så insatt. Men jag tycker om Jimmy Choo
Vad är din favorit i höst?

Stora stickade tröjor, jeans och strumpbyxor.

Hur mycket shoppar du för i månaden?
flera tusen. Hehe nej men det är väl lite olika. Inte så mycket.
Dyraste plagget respektive billigaste?
Har inte såmycket dyra grejer i min garderob. Är nog ett par skor. 800 spänn kanske? Billigaste? Underkläder för 29 :- elelr något.

Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag?

Det beror på. Jag kanske inte vill shoppa lika mycket?
Brukar du tröstshoppa?
ja. Bästa trösten
Högklackat eller lågklackat?
Jag älskar högklackat även om jag inte orkar gå i det så ofta.
Vilken är din drömväska?
en chanel!
Vilket blir ditt nästa köp?
Ett par jeans eller någon mysig stickad tröja.
Favoritblogg?
Hahaha det vill ni inte veta. Men jag älskar www.egoinas.se
Vilka är dina stilikoner?

hahaha jag vet inte. Tycker att Mare-kate Ohlsen klär sig snyggt.
När upptäckte du ditt intresse för mode?

haha skulle inte påstå att jag harett brinnande intresse för mode
Vad vill du jobba med i framtiden?

det får vi se
Favoritplagg just nu?

Blå jeansmed hög midja
Favoritaccessoarer?
OMG OMG väska?


Kommentarer
Postat av: karke

MÅSTE sno

2011-11-16 @ 23:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0