Sanningar om Sara

Hejsan jag heter Johanna Nyberg och ska skriva lite sanningar om min kära vän Sara.

Hon är utan tvekan den klumpigaste människan jag känner.
För några år sedan glömde hon alltid sin hemma nykel så vi fick klättra in genom fönstret.
Hon tycker alltid att hon är fett cool fast hon inte är det...
Hon vill alltid titta på Wallander eller Beck
Hon hickar otroligt fult, hahah Hickmanen
När hon var mindre spilde hon ut alla tablettaskar på hemköp, Jag skämdes ihjäl.
Hon har ridit i mååånga år
Hennes knän knakar alltid, tyckte hon va jättegammal när jag var liten baraa för hennes knän knakade hela tiden. hahaha
Hon är kort typ 160 cm
Hon är sämst på wordfeud
Hon kan inte vara arg på riktigt, haha
Hon är jättesvag, min syster brottade ner henne och min syster är 10 år.



Här har vi en liten Sara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0