Jag säger hej, vilken underbar dag det är...

Bra saker med denna onsdag: Det var fint jättefint väder. Solen värmde. Fick en trevlig pratstund med en främling på tunnelbanan. Jag fick reda på att det räknas som vår nu eftersom det har varit plusgrader i en vecka i sträck. Fick tillbaka min novell och det gick helt okej. Har tittat på "Harry Potter och hemligheternas kammare" med Alexander. Sedan lyckades jag till och med baka en välsmakande kladdkaka som pricken över i:et.

Mindre bra saker med denna onsdag: Vaknade upp med världens halsont och täppt näsa (får inte bli sjuk igen). Världens huvudvärk gjorde att jag inte kunde koncentrera mig lika bra under Globalkunskapslektionerna som jag egentligen hade velat. Sedan lyckades jag inte ta några fina foton till mitt skolarbete.

Kommentarer
Postat av: aminda

håhåhå minsann! :D

men sara, man ska ju ta de positiva nyheterna sist ;)

puss <3

2011-03-24 @ 21:17:58
URL: http://wavewave.blogg.se/
Postat av: Michelle

härlig header:D <3

2011-03-25 @ 13:12:24
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0