Satan i gatan

Kom precis hem från ett biobesök med fina Mathilda. Det fick bli nya Pirates filmen och jag kan inte förstå hur den kunde få så dålig kritik?! Alltså den var ju bra! Åh Mathilda, en månad kvar nu! Längtar så mycket!

Åh det är juni nu, alltså det är officiellt sommar nu! Galet vad fort allting har gått. Särskilt tvåan, tiden har bara runnit iväg. Konstigt det där med tiden, ibland känns det som att den står stilla och ibland går det alldeles för snabbt. Men något som glädjer mig är att jag tar studenten om ett år! ETT ÅR! Riktigt galet! Lite läskigt också, men vad ska hända? Jag blir friii som en fågel! Jag har gått och varit lite orolig över studenten, elelr inte studenten i sig utan för tiden efteråt. Hur det ska bli emd allting och vad som sak hända med mitt liv liksom. Men idag betsämnd ejag mig för att jag ska ut och resa. Jag måste och åh vad jag vill! Jag ska upptäcka världen för fan! Jag vill resa till ställen jag aldrig skulle drömma om, upptäcka nya ställen stora som små, lära känna nya människor, vandra, gå vilse och bara känna mig fri. Åh jag är så nyfiken!
Jaa tiden rinner iväg som sagt... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0