Rastlös tjej

Vad är du räddast för just nu: Att allting ska gå utför. 
Vad är värsta du vet: Har svårt att sätta ord på det värsta jag vet, men jag har svårt för falska människor.
Nämn någon som gjorde dig glad igår: promenad
Vad gjorde du kl 08 imorse: Var påväg till skolan skulle jag tro
Vad gjorde du för 15 min sedan: Minns ej, inget viktigt.
Det sista du sa högt: Pratade med Björn
Det senaste någon sa till dig: Minns inte vad det sista jag sa var?
Vad har du druckit idag: Vatten, cola, juice, mjölk.
Vad var det senaste du åt: Äpple
Vad var det senaste du köpte: Biobiljett
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit
Vad är det för väder hos dig nu: det är mörkt
Godaste glassmaken: Hallon eller citronsorbet.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej inte kärlek, förälskelse kanske?
Sover du tungt: Ibland.
Drömmer du mardrömmar: Det händer
Trivs du med ditt jobb: Det gör jag
Favoritklädsel: haha
Favoritlåt just nu: Veronica Maggio - Snälla bli min har gått på repeat ett antal gånger.
Vad ser du om du tittar till höger: Tv, fönster osv
Vad gör dig glad just nu: Mina vänner
Vad ska du göra härnäst: Föröska sova. Slarvar så
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: glad
Favoritgodis: tycker om en del
Kläder just nu: Klänning och nylonisar 
Sommarplaner: Italien, jobb osvosvosv
Hur många kuddar sover du med: två
Spelar du något instrument: nope
Morgon eller nattmänniska: Beror på. Förmodligen morgonmänniska
Vad är viktigast för dig: Familj & Vänner
Är du kittlig: he he he
Snarkar du: Tror inte det
Stjärntecken: Skytt
Äckligaste insekten: Spindlar
Längtar du mest efter just nu: En mycket fin person 
Lyssnar du på just nu: Snälla bli min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0