Prinsen ♥

Åh Armani var så duktig! Verkligen kanon fin! Är så stolt över honom hehe. Nej man han skötte sig utmärkt både i dressyren och hoppningen. Vissa moment i dressyren kunde gått bättre i , men misstagen var helt tack vare mig. Några slarvfel, men jag är supernöjd över min prins. Tycker att domaren Marie brydolf alltid har bra tips att komma med och det fick jag även idag. Ska ta med mig hennes tips och råd och göra det bättre nästa gång. Hoppningen gick också bra. Han skötte sig superbra inne på banan trots att det var så sjukt varmt. Förstår inte hur han orkade hålla kvar sin energi. Det var två språng som han hoppade lite stort så jag kom lite ur balans, men bortsett från det kändes det bra. Duktig horsie! Juste jag ligger 2a inför terrängen nu. så vi får se hur det går på lördag då, men vad som helst kan hända där uppe hehe.
Tror inte att det var någon som fotade så jag bjuder på en oldie. Finisen.  ♥

Kommentarer
Postat av: Wils

Saris, jag har ett par bilder från terrängen igår! Om du vill ha dem så får du gärna ge mig din mailadress? :)

2011-06-12 @ 23:28:04
URL: http://wils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0