Fina ting

Hejsan hejsan. Allt bra med er näst intill obefitliga bloggläsare?

Jag mår bra.Som vanligt. Det är sommar och det känns som att denna sommar komer bli den bästa på länge! Just nu ska jag jobba i två veckor till, sedan väntar en tripp till Italien, därefter en resa till Grekland, resa till göteborg, ridläger och kanske en tripp till Way out west? Sedan ska jag klämma in massa häng med vänner. Det kommer bli awsome!

Vill att allting ska bli bra. Att allting blir bra över en natt. Att vakna upp och inse att alla problem är som bortblåsta vore guld. Tyvärr lever jag inte i någon sagovärld så det kommer aldrig hända, men att drömma är aldrig fel. Ni är bäst okej?

Nu skulle jag vilja sitta och lyssna på Maggio hela natten, men det går inte om jag ska orka upp imorgon bitti. Jobbet kallar. Maggio är fin. Det är natten också. Och dagen med för den delen. Att gå i Gamla Stan i regn är också fint förresten. Fina saker är bra. Det är saker som gör livet lite bättre. Kanske borde sova?
Man kanske kan kalla det glädje?

Kommentarer
Postat av: 3

2011-06-20 @ 08:28:34
Postat av: WILS

ursäkta föregående kommentar, det blev lite fel va ;)



var ska du på ridläger? :)

2011-06-20 @ 08:29:12
URL: http://wils.blogg.se/
Postat av: emzzzo

typ grät när jag läste detta (hahahahahaahahahha)

rörd till tårar helt EnKeLt!

2011-06-21 @ 21:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0