Fina dagar

Sommaren är i full gång och jag förösker njuta av varje litet ögonblick. Imorgon blir min sista dag på mitt sommarjobb. Dessa tre veckor har varit helt fantastiska och jag skulle utan tvekan kunna jobba tre veckor till. Det har gått så sjukt snabbt och jag antar att uttrycket "tiden går fort när man har roligt" faktiskt stämmer fullt ut. Lämnar jobbet med blandade känslor. Många erfarenheter rikare, nya bekantskaper och nya intryck. Men vem vet, kanske kommer jag tillbaka en dag? Istället för att sitta här och sörja över min sista dag kanske jag istället borde glädjas över tiden jag fått. Vet inte riktigt vad jag ska skriva, eller hur jag ska uttrycka mig. Blandade känslor inför morgondagen. Helt klart.

Någon dag sen.

 


Kommentarer
Postat av: Wils

Var har du sommarjobbat? :)

2011-06-30 @ 22:04:22
URL: http://wils.blogg.se/
Postat av: Piff <3

så jävla snygg... avis! <3

2011-07-01 @ 23:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0