Studiedag

Hej på er! Jag har ju som sagt studiedag idag så jag har hunnit med en hel del känns det som. Först vaknade jag helt utvilad runt 10. Sen har jag varit ute och powerwalkat i en timme. Haha mina ben var som gelé när jag kom tillbaka dom bara darrade... Att läsa lite i Engelskaboken har jag också hunnit med. Sen var mamma hemma så jag har suttit och pratat med henne ett tag. Myys på hög nivå. Hon hade lagat en jättegod morotspaj tsom jag åt till lunch. Mums. Nu sitter jag här vid datorn och har precis duschat. Tiden har bara runnit iväg... ooops så kan det gå, men jag är glad ändå! Men jag ska i alla fall bege mig mot stallet om ca en timme. Åh jag är på så bra humööör :D
Hoppas att alla fina där ute har haft en jättebra dag!
Nyduschad tjej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0