Sprallig

Hellloo! Åh jag har varit jättesprallig och glad idag! Är så lycklig över att jag är frisk och äntligen kan gå till skolan igen. USch jag blev så rastlös av att bara ligga hemma. Det var en ganska skön dag i skolan i alla fall. Vi hade bild första lektionen och vi skulle analysera olika bilder osv. Sen hade vi 3 historia lektioner där vi gick igenom Ryssland historia. Väldigt intressant och lärorikt! Efter det hade vi Engelska som sista lektion haha. Heheheh jag kunde inte riktigt koncentrera mig på sista lektionen för jag hade väldigt ont i huvudet. Men jag och Matida hade roligt ändå. Efter skolan åkte jag direkt hem eftersom jag hade så ont i huvudet.

Nu på kvällen har jag inte gjort så mycket. Har pluggat lite, sen har jag ätit middag och så. Eftermiddagen var jag faktiskt ute och powerwalkade med Johanna. Det var väldigt skönt att komma ut och få lite fisk luft och samtidigt få prata av sg lite. Sen när jag kom hem gjorde jag lite situps och så i mitt rum. Och sen har jag stretchat lite också. Haha jag kan söga att det var ganska välbehövligt! JAg är lika smidig som ett kylskåp ungefär!

Nu ska jag gå upp och borsta tänderna och sen ska jag lägga mig relativt tidigt! Puss


Bild från i somras ;)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

längtar till sommaren ! :D

2011-01-20 @ 20:08:59
URL: http://gulleojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0