Saker ni kanske inte visste om mig

- Jag är oerhört rädd för inbrottstjuvar och en gång har jag t.o.m hoppat ut genom fönstret för att jag trodde att det var en inbrottstjuv i mitt hus. Det är en lång historia hehe.
- Jag har en kanin som heter Bella.
- Tro det eller ej men jag har faktiskt gått på basket.
- Jag älskar att skratta och prata väldigt mycket. Haha men ibland kan det bli lite för mycket av det goda och då bruka jag få höra från mina kära vänner att jag pratar/skrattar för mycket hehehe.
- När jag var mindre drömde jag om att bli delfinskötare.
- Den första ponnyn jag hoppade på ågesta var Leffe.
- Något av dte bästa som finns enliogt min mening är att powerwalka och samtidigt lyssna på musik.
- Jag har världens konstigaste humor!
- Jag brukar oftast vara väldigt pigg och positiv på morgonen. Inget dåligt morgonhumör här inte.
- Jag brukar drömma mardrömmar om att jag blir övergiven av dem som står mig närmast...

Kommentarer
Postat av: Sandra

sv; När jag skulle anmäla mig var det fösent :( jag är alltid så sent ute haha <3

2011-01-23 @ 10:19:13
URL: http://delicatee.webblogg.se/
Postat av: wils

hehehe jag vill höra historian om inbrottstjuven! (bara för att skrämma upp mig själv ännu lite till i min ensamhet...)

2011-01-24 @ 00:35:38
URL: http://wils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0