På riktigt bra humör

hellloooo! Galet glaaad cheeey här! Kom hem från stallet för ett litet tag sedan och jag ska snart ta ett lång bad! Åh jag red en superfin ponny som heter Presto. Åh han var så duktig! Riktigt riktigt fin! Han är helt klart en ny favvo. Åh vi gjorde ne jätterolig övning som gick ut på att vi skulle träna på övergångar och halter innanför spåret. Det var som en liten bana hehe. Dock hade Presto lite svårt att stå still, men det ordnade sig tillslut. Tur att jag ska rida imorgon också :D Juste jag har bytt ridtid så nu rider jag kl 20.00 istället.
Imorgon har jag i alla fall studiedag och det känns super för jag slipepr stressa nu på kvällen. kan ta allting i min egna takt och så! Men nu ska jag ta ett bad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0