Nya tag

Hej alla! Ledsen att jag inte uppdaterade något igår, men jag var inte riktigt på topp om man säger så. Tyvärr gick det inte alls bra igår när jag tävlade, väldigt tråkigt med tanke på att han kändes super på framridningen. Får försöka ta med mig den känslan jag hade på framirdningen helt enkelt. Men jag borde kanske inte haft så höga förhoppningar i och med att han vilat i en vecka. Finaste Casper är bäst oavsett! Det är bara att lära sig av mina misstag och gå vidare. Tror att jag ska ta en titt på protokollet idag, vågade nämligen aldrig göra det igår.
Men men idag är en ny dag och jag ska ta mig i kragen och stiga upp ur sängen haha. Ska i alla fall vara i stallet innan kl 3. Det blir nog trevligt. Måste duscha och allt sånt nu, hejdå!
Finaste Casper ♥


Kommentarer
Postat av: wils

nästa gång går bättre ska du se :)

2011-01-30 @ 13:41:02
URL: http://wils.blogg.se/
Postat av: MATHILDA

Jaaa jag ska faktiskt uppdatera varje dag nu!!! :D jaaa och vi måste shoppa lite kläder i italien också! <3

2011-01-30 @ 22:19:20
URL: http://lillamathildaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0