Neervös

Godmorgon världen! Idag ska jag ju som sagt vara med i US-cupen och jag ska ha världens finaste Casper. Men jag börjar bli riktigt riktigt nevös nu. Fast dte är i för sig inget ovanligt, jag blir alltid jättenervös innan jag ska tävla. Men det brukar släppa inne på banan. Det ska trots min nervositet bli riktigt kul! Särskilt eftersom jag ska rida gulponnyn Casper. Ni kan väl hålla tummarna för att det går bra? Men vi får se hur det går helt enkelt och hopaps på det bästa kan man alltid! Nu ska jag snart börja packa ihop allting som jag ska ha med mig, måste lägga mina tävlingskläder i en påse och sådär. JAg åker till stallet så att jag är där vid 12 ungefär. Juuuste jag glömde nästan! Karin ska följa med och fota mig, så det kommer komma bilder senare. Eller om det går bra kommer det bilder,a nnars får vi se... Nu måste jag börja fixa mig!
Hahaha en gammal bild på mig och Casper. Hur sitter jag egentlien??? Hoppas att jag har föbättrat sitsen sen dess i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Lycka till! Jag tror att det kommer gå super för dig!

2011-01-29 @ 11:04:18
URL: http://wils.blogg.se/
Postat av: N

sv: aha, det är inte långt ifrån där jag bor :) tycker du att den ridskolan är bra? :)

2011-01-29 @ 14:48:12
URL: http://blackijacki.blogg.se/
Postat av: Matilda Sandén

Du har en väldigt fin blogg måste jag bara säga =)

2011-01-30 @ 12:50:40
URL: http://mmatilda.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0