Massage

God eftermiddag! haha min dag började lite stressigt diag kan man säga. Första hade jag stora problem med att somna (som vanligt). Sen vaknade jag kl 05, två timamr för tidigt och efter det somnade jag om och försov mig... Men livet går vidare. Som tur var kom jag inte för sent. Det var en föresläsare som kom på IR och han var lite speciell haha. Väldigt smart och sådär men det tog typ en kvart för honom att svara på en fråga. Jag och MAtidla fikc något att garva åt i alla fall. Haha älskar att jag alltid ska börja skratta vid helt fel tillfällen hehehe. Men jag slutade runt 2 och då åkte jag direkt mot mammas kompis där jag skulle få massage. Åh det var jättehärligt, haha jag somnade i slutet så jag minns inte att  hon masserade mina ben. Det var i alla fall väldigt skönt och avslappnande. Absolut något jag kommer göra om inom en snar framtid!

Nu till något helt annat! Jag har förlagt min mobil någonstans här hemmma. Mycket irriterande! Men så typiskt mig att göra det. Nu ska jag gå och leta efter den!
Bild som inte alls tillhör inlägget! I alla fall jag och Mr Bean för ca ett år sedan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0