glaaadglaadglaaaad

Hej! Hoppas att ni mår bra! Själv är jag lite trött på grund utav att jag hade jättesvårt attt somna igår kväll... JAg gick och la mig runt 12 kanske men jag fick ligga och stirra upp i taket ett bra tag. Det har varit så de senaste nätterna och det är jätte jobbigt! Vi fick i alla fall sluta tidigare idag eftersom min lärare var sjuk. Haha dock var det lite svårt att få reda på ifall vi fick gå hem eller inte eftersom ingen visste var hon var någonstans. Men det löste sig till slut. Så jag kom hem för ett litet tag sedan och nu sitter jag och äter lite mellis för en gångs skull. Men jag ska ägna resten av kvällen åt plugg. Måste läsa klart min engelskabok som vi ska diskutera på fredag, sedan måste jag göra klart min idrottsuppgift. Men jag ska försöka komma ut och ta en powerwalk senare ikväll. Känner att jag verkligen skulle behöva det. Sen ska jag försöka somna tidigt ikväll också för jag börjar 8.50 imorn. Men men det är morgondagens problem haha. JUUUUSTE JAG ÄR GLAAAAD, glömde hahaha! JAg fick mvg i filosofi wiiihooo :D Min lärare var så himla rolig när jag frågade henne om mitt betyg. Hon bah Du, Martina och Matilda har fått samma betyg. Det är tre bokstäver.... haha bäst :D SÅÅÅÅHÄÄÄÄR GLAD BLEV JAG! :D:D:D:D:D:D
Ingetsmink.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0