...

Åh jag var hos läkaren igår för att kolla ifall det bara var en vanlig fökylning eller om det var något allvarligare. Det var tydligen en påbrjan till halsfluss så jag ska äta penicillin i 10 dagar. Sedan smittar det tydligen också så jag kommer inte kunna gå till skolan på ett bra tag. Antagligen kommer jag inte kunna gå fören tidigast torsdag... Kul! Och jag som redan är trött på att ligga hemma liksom. Aja det finns inte så mycket jag kan göra åt saken tyvärr. Hoppas bara att jag blir frisk snart!

Kommentarer
Postat av: Johanna svar :)

sorry glömde nämna det i bloggen men du KRYA PÅ DIG SÅ VI KAN SE SaTC :D puss !

2011-01-16 @ 14:17:16
Postat av: N

fin blogg :D allt bra?

2011-01-18 @ 21:45:05
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0