Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Oj, det här blir svårt. Jag har alltid haft drömmar och ambitioner inför framtiden. Något att sträva mot, när allting känns hemskt. Vissa drömmar jag hade när jag var liten har försvunnit och blivit utbytta mot andra mer realistiska drömmar och mål.
Men för tillfället har jag både små kortsiktiga mål och öven större långsiktiga mål inför framtiden. Ett av mina mål  är att jag ska gå ut gymnasiet med bra betyg så att jag kan komma in på en bra högskola och helt enkelt ha alla dörrar öppna inför arbetslivet.

Mina drömmar då? Enda sedan jag var liten har jag alltid drömt om en egen häst haha och det gör jag fortfarande. Men jag hoppas att det faktiskt blir av någon gång i livet. Det hoppas jag verkligen. Men man vet ju aldirg vad som händer. Sedan har en annan stor dröm varit att resa runt i världen och upptäcka nya platser och kulturer. Och dte komemr garanterat bli av, förr eller senare.

Jag har i alla fall många olika slags drömmar och mål, men det är lite svårt att skriva ned allting. Men en av mina största drömmar är att jag ska uppleva mycket i mitt liv. Jag vill inte sitta där när jag är gammal och ångra att jag inte gjorde mer när jag var yngre. Man lever trots allt bara en gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0