Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.

En person jag skulle vilja träffa just nu? Hmm det finns väldigt många som jag saknar och som jag inte har träffat på väldigt väldigt länge. Men om jag fick välja bland de som inte finns med oss längre så blir valet betydligt enklare.

Då skulle jag vilja träffa min barndomsvän Isabelle som gick bort för ca 1,5 år sedan. Fina fina Issa, jag skulle ge allt för att få träffa dig en sista gång och få ta farväl av dig ordentligt. En person som har betytt och fortfarand ebetyder väldigt mycket för mig. I början, när du precis hade gått bort var jag så rädd att jag skulle glömma hur du såg ut, hur du var och framförallt alla fina minnen. Men nu efter hand så har jag lärt mig att en person som har betytt så mycket för en går inte att glömma bort. För den personen kommer för alltid att finnas med mig vart jag än går. För i mitt hjärta är du säker, där kan ingen någonsin ta dig ifrån mig. Älskade älskade vän, du skulle bara veta hur tomt det är utan dig. Men jag har lärt mig att leva med det för jag vet att du har det bra där du är nu. Du hade velat att vi skulle fortsätta leva för din skull. Jag älskar dig finaste du ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0