Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

Okej nu ska jag skriva lite om mig haha ;)
- Okej jag heter Sara Hickman och är född 1993 så jag fyller alltså 18 i år woohoo.
- Jag får ofta höra att jag för det mesta är väldigt glad och har en positiv inställning och det stämmer nog väldigt bra. Att vara negativ och sur är inget för mig.
- Hahaha om jag skulle säga att min bästa egenskap är att jag alltid har nära till skratt. Haha lite irriterande tycker vissa, men jag tycker att det är grymt!
- Jag är jätterädd för inbrotttjuvar och det har jag varit i hela mitt liv. Så varje gång jag komemr hem måste jag gå runt och kolla i varje rum för att se till att allt ser ut som vanligt!
- Utåt sätt kan jag verka ganska oseriös och sådär. Men det är vissa saker som jag aldrig skulle kunna slarva med. Som t.ex. skolan eller stallet. Det skulle aldrig hända!
- Jag är väldigt överbeskyddande mot mina bröder och det beror antagligen på att dom betyder oerhört mycket för mig. Gud vad jag är rädd att det ska hända dom något. Usch jag drömmer ofta mardrömmar om att det händer dem något och usch det är inte kul kan jag säga.
- Jag kommer sällan försent till skolan och är väldigt bra på att respektera tider och sådär.
- Jag rider på Ågesta ridskola och har gjort det sedan jag var 9 år. Åh jag är så glad över att jag började rida på just Ågesta. Världens bästa ställe ♥
- Jag skulle aldirg i mitt liv kunna slå någon. Inte riktigt min grej det där
- Som ni märker så är jag ganska sämst på att skriva om mig själv haha.

Kommentarer
Postat av: N

fin blogg du har :) allt bra?

2011-01-27 @ 13:45:26
URL: http://blackijacki.blogg.se/
Postat av: a

åh fina du hehe! :) nämen vadå, jag är allsmäktig, får veta allt liksom ;) haha hade du tänkt att du kunde hålla den hemlig liksom? :P

2011-01-28 @ 23:13:41
URL: http://wavewave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0