Bra avslut på dagen

hejsan! Den här dagen har inte riktigt varit min dag om man säger så, men den slutade i alla fall riktigt bra! Först fick jag jätteont i magen i morse och det höll sig hela dagen. Inte så kul. Sen skulle vi åka skridskor på idrotten och allt gick jättebra ttills vi skulle sluta haha. Då lyckas jag såklart ramla och slå i knäet. Så nu har jag både ont i knäet och i magen. Smidig tjej va? Efter skolan åkte jag i alla fall till stallet och hade mockarunden med Sofie och jag tykcer att vi var riktigt grymma trots att vi stötte på en del förhinder haha. Sne var det dags att rida och jag red Montana. Ska jag vara ärlig var jag inte så taggad inför det för jag känd emig inte på topp med tanke på smärtan i magen osv, men jag tänkte att jag skulle göra det bästa av situationen. Och det slutade med att dte faktiskt gick riktigt bra! Åh Montana är så otroligt fin när han går bra, han har en riktigt trevlig form! Så det gjorde min dag idag! Har ni haft en bra måndag?


Hittade ingen bild på Montana, men ni kan få se en bild när jag rider Joe istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0