11/1 -11

Hej. Haha oj vad länge sedan det var jag bloggade. Men jag har haft väldigt fullt upp den senaste veckan och jag har inte haft så stor lust att blogga heller för den delen.  Hoppas att alla där ute har haft ett bra jullov och att ni njöt lika mycket av ledigheten som jag gjorde. Igår började skolan igen för min del och det var faktiskt ganska kul, i alla fall att träffa vännerna och så där.

Nu har ju ridningen börjat igen och jag red superponnyn Casper idag. Hästarna har ju också haft jullov så vi tog det lite lugnt och vi jobbade mest i skritt men även lite grann i trav. Vi hade även lite sitsträning så vi fick sitta i krabban som tränar bålen och benen. Känner reda nu att jag kommer ha världens träninsgvärk imorgon hehe. Men Casper var i varje fall superduktig trots att han inte riktigt är igång ännu.
JAg och Casper i december nån gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0