Tisdag

God morgon på er! Det är skönt att det är tisdag idag för jag tycker om tisdagar. Först är det en kort skoldag sen är det ridning på kvällen. Är rikigt taggad faktiskt! Fick tillbaka suget efter att jag ridit Montana igår:) Men jag tror att jag komemr få Pirat igen och det blir nog kul. Hoppas att han har lugnat ner sig lite så att han inte studsar omkring lika mycket som han gjorde förra veckan. Men jag tycker om att rida Pirat, så det blir spännande. Han är så himla fin!
Nu ska jag snart åka till skolan och ha "elevmöte" som första lektion. Vi hörs kanske ikväll. Hoppas att alla där ute får en bra Tisdag och kom ihåg att en positiv inställning kan göra väldigt mycket! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0