Sista dagen på veckan

Hejsan alla läsare! Hoppas att ni har jaft en bra helg. Igår var jag som sagt hos Astrid. Henens Syter fyllde år så vi passade på att leka DJs och spela den musiken som vi tyckte att de skulle dansa till. Fast det var inte så många som dansade tyvärr... Men vi var i alla fall grymma och det vara jättekul haha. Vi åt pizza och godis och sånt för att vi är såå nyttiga. Sen tittade vi på Ecplipse och sådäär. Jag sov över hos henne, så imorse gick vi tillsammans till stallet, men det var nästan omöjligt att ta sig dit. Det var ju massa snö överallt men vi lyckades tillslut. Sedan var jag vikarie för Johannas hästis och det gick brabra, gulliga barn det där. Sen skyndade jag mig hem för att duscha och byta om. Skulel in til stan för att möta Matilda. Vi skulle nämligen sitta och råplugga matte inför vårt matteprov som är på tisdag. Det gick faktiskt väldigt bra att plugga. Kan det mesta ganska bra nu. Men ska gå på extramatten imorn bitti i alla fall. Kom hem för aknske en timme sen och jag ska egna resten av kvällen åt att ta en springtur, göra klart min bilduppgift och skirva en frågeställning till mitt historia/svenska arbete. Juste jag ska titta på ponnyakuten så klart! Så får se ifall jag skriver något mer ikväll. Annars får ni ha det så bra!
Syskonkärlek <3

Kommentarer
Postat av: MATHILDA

Den där bilden är så fin på er! :) kram <3

2011-02-13 @ 19:27:22
URL: http://lillamathildaz.blogg.se/
Postat av: Bjlog

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

2011-06-15 @ 07:08:36
URL: http://bjlog.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0