I skolan.

Sitter i skolan coh ska egentligen skriva på min novell. Men jag har fastnat lite och vet inte riktigt vad jag ska skriva för tillfället så jag tänkte passa på att uppdatera lite i bloggen istället. Idag slutar jag runt halv 4 och jag ska antagligen nmöta upp Naima för en fika. Sen måste jag köpa lite grejer också. Skuelle behöva köpa två långärmade tröjor som jag kan rida i sen ska jag titta på lite andra saker inne på hm också. Så vi får se va jag får med mig hem. Sedan skulle jag vilja åka till Lyckås eller Hööks och titta på ett par nya ridbyxor och en dunväst, men det får vänta. Men jag ska nog försöka komma iväg i helgen om pappa kan köra mig dit.
Kanske den här om den finns i svart? Från hööks egna märke?
Åh den är så snygg! Skulle inte tacka nej till den kan jag säga! Från HV Polo


Kommentarer
Postat av: N

sv: jaa :D på min tävlingslapp såg jag nu faktiskt att det står ågesta i slutet av april, dressyr :) haha, då får du se när jag och blackie skämmer ut oss ;D

2011-02-02 @ 18:01:32
URL: http://blackijacki.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag har den västen på översta bilden i svart ;)

Den är så skön! :D Men HV Polo´s är ju bara för snygg!

2011-02-03 @ 20:03:21
URL: http://coches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0