Hemma igen

Kom precis hem från stallet. Det visade sig att jag skulle rida Pirat precis som jag trodde. Åh fina ponny. Det gick mycket bättre den här gången och jag är faktiskt riktigt nöjd. Han är så sjukt fin åh jag ville liksom inte sluta rida. Vi övade mycket på övergångar och jag fick träna på min sits haha. Men jag kände en betydligs killnad från när jag satt som jag brukar och när jag satt så som jossan sa att jag skulle sitta. Men jag är i vilket fall nöjd med lektionen, men det kan ju alltid gå bättre. Men jag hoppas på att jag får honom nästa vecka också!

Nu ska jag gå och duscha sen ska jag ta och plugga lite Engelska inför porvet på torsdag. Känner att det verkligen behövs eftersom jag nästan inte komemr ihåg några ord alls :S Men det SKA gå bra på torsdag! God natt på er så hörs vi imorn!
Bild från förra terminen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0