hello

hej! SOm jag skrev tidigare har jag fått låna en dator från skolan nu eftersom min dator är inne på lagning. men den är bra så det är lugnt. Just nu sitter jag och väntar på att mina vänner ska välja som Individuellt val till nästa år. Men jag ska snart gå hem för vi slutade för en halvtimme sedan. Ska hem och ta något att äta och göra lite skolarbete. Senare ikväll bär det av till stallet för US-möte och det blir nog kul. Hehe jag var lite ofokuserad förra mötet men jag ska försöka skärpa mig idag, men det är lite svårt ;) När jag kommer hem ska jag antagligen plugga lite och om jag hinner skriver jag nog ett blogginlägg också.
Juste i morgon har vi arbetstid hela dagen så jag och två kompisar ska sitta och plugga på ett fik. Det kommer bli awsome. Hoppas att ni har haft en bra dag! Helg imorgon ju!

Kommentarer
Postat av: VIKTOR FRISK - 15 ÅR OCH MODELL

Han jobbar som modell, är 15 år gammal och driver eget företag! Snart aktuell med ny serie i SVT1 !

Följ ViktorFrisk's blogg och häng med på resan som de flesta drömmer om, att bli modell!



Följ gärna på bloglovin & tips gärna andra till att läsa bloggen! ;) www.viktorfrisk.com var det!

2011-02-18 @ 20:52:38
URL: http://www.viktorfrisk.com
Postat av: Amamamaminda

fasen vad seg du är, skriv lite då kvinna! förresten var jag på din skola igår, såg inte dig dock.. :'(

puss <3

2011-02-23 @ 22:34:58
URL: http://wavewave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0