Dagens ridpass

Kom hem från stallet för 1,5 timme sen ungefär. Jag trodde att jag skulle få rida Montana igen men så blev det inte utan jag fick rida fina Presto istället. Fast det var inget att hänga läpp över. Det vara ndra gången jag red honom och jag tycker att han är väldugt trevlig att rida. Trots att jag har lite problem med att sitta ner ordentlig i traven haha. Under dagens lektion tränade vi mycket på övergångar  och det var riktigt kul. Jag tycker att man får mer koll på hästen när man hela tiden gör olika övetgångar. Presto var jätte duktig idag och jag tycker att det gick bättre än förra gången jag red honom. Det kändes som att han gick i en mer stadig form och att han var mycket jämnare idag. Sofi fotade i alla fall , men jag har bara fått två bilder än så länge som jag kan bjuda på. Min dator stänges av så överföringen avbröts... Men hon kan ju alltid skicka dom någon anna dag.
Haha snygg sits... ;)

Kommentarer
Postat av: Li

Fina bilder :)

Du är så duktig!

2011-02-10 @ 21:50:59
URL: http://linester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0