Dag 11 – Någonting jag oroar mig för.

Oj, det finns så otorligt mycket jag ororar mig för hela tiden! Men något som jag alltid har oroat mig för och nog alltid komemr fortsätta med är att oroa mig för att det ska hända något hemskt med min familj elelr med mina vänner. Jag skulle så så fruktansvärt dåligt samvete om det hände något med min famlij även om det inte var mitt fel. Usch jagd römmer ofta mardrömmar om att det händer fruktansärda saker med de som står mig nära. Brukar ofatst sluta med att jag vaknar med en kudde som är helt blöt... Men de betyder så otroligt mycket för mig och jag vet inte vad jag skulle ta mig till ifall något skulle hända usch. Åh jag tittade på Sofias Änglar som går på kanal 5 för några dagar sedan och jag klarade nästan inte av titta på det för det var så otroligt hemskt. Det var en en man som var gift och hade två barn och han hade fått en hjärntumör som inte gick att bota. Han visste att han skulle dö inom en snart framtid och ahn hade bara några enstaka år kvar att leva med sin familj. Medans jag såg det programmet så satt jag och tänkte på om jag ens skulle klara av något sånt. Livet är så fruntansvärt orättvist...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0