I know how I feel about you now

Söndagen börjar närma sig sitt slut och för ovanlighetens skull känns det bra. Ska ägna resten av kvällen åt plugg. Har en del skolarbete som måste bli klart innan lovet. Nu är det bara 17 dagar kvar till värmen, åh vad jag längtar! Tänkte skriva en tidslanering för den kommande veckan så att jag hinner med allt jag ska göra.

Måndag: Träna,Skola, ridning och sedan plugg.
Tisdag: Skola, plugg
Onsdag: Träna, Skola, jobb och plugg.
Torsdag: Läkarbesök 8.30, skola och utställning PA
Fredag: Träning, Skola, Filosofin ska in.
Lördag: Plugg?
Söndag: Jobb, träna


Kommentarer
Postat av: Cornelia

haha jag har tappat bort dom, och sen har jag ju slutat rida också så nej ;) <3

2011-12-13 @ 18:37:12
URL: http://lcornelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0