Where The Story Ends

Lovet börjar sakta men säkert lida mot sitt slut. Tråkigt så klart, men vad gör det egentligen? Vårvärmen har kommit med dunder och brak! Helt underbart enligt min mening (och säkert många andras). Under den varma påskveckan har hann jag med en hel del faktiskt. Lovet invigdes med en härlig 18-års fest. Dagen därpå blev det rockstar spaning och konsert för hela slanten. Nu ska jag inte sitta och rabbla upp vad jag gjort under resterande dagar hehe. Men jag kan sammanfatta mitt lov med sol, fina människor, fräknar, parkhäng, glädje och sömn (hehehe). Och som jag brukar säga: slutet gott allting gott!
Första bilden jag tog med min älskade dator faktiskt!!!

Kommentarer
Postat av: aminda

haha "som jag brukar säga"...har aldrig hört dig säga det, men lovet var fint iaf ;) älskar att vi hann ses rätt mycket ändå! :D puss <3

2011-04-29 @ 20:09:48
URL: http://wavewave.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh h e r r e g u d

2011-05-19 @ 23:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0