Finafina Armani

Åh jag red fina Armani igår! Är helt förälskad i den hästen alltså! Det gick faktiskt riktigt bra och det tyckte Jossan också. Åh finafina Armani. Allt kändes super förutom min dumma sits som förstör allting. Man ser så tydligt på bilderna hur dålig min sits är och jag försöker verkligen kämpa för att förbättra den! Det är svårt men jag ska minsann lyckas! Armani är i vilket fall så otroligt fin och jag får världen glädjerus så fort jag tänker tillbaka på lektionen. Vi började emd att rida fram i lilla ridhuset och sen gck vi ut efter halva lektionen. HAn var så söt där ute för han fick så mcyket energi och han blev så fin. Vi tränade även på förvändgalopp på bågar och det gick också bra. Han blev lite väl taggad ibland men det gick bra. Det är kul när han bli så där taggad för han blir så fin då. Åh finafina Armani ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0